torsdag 12 maj 2016

trött dag med piggt inslag

Idag är det en sådan där sömnig dag ni vet. När en är ledig, vaknar 10.05 och inser att om 40 min ska en befinna sig på en plats som tar ca 30 min att köra till... När en slänger på sig kläder, slänger i sin snabbfrullis, slänger runt både hårborste och tandborste på resp ställe och hoppas de gör åtminstone någon nytta, och lyckas vara på plats 1min före utsatt tid : ) En sådan dag.
Dagen har rullat på, men sömnigheten bestått. En väldigt uppiggande sak inträffade dock, nämligen en jättefin recension på senaste boken. Det gjorde min dag! Finns få skrivna saker som slår en fin recension av ens bok, för en författare.
Men nu är yours truly supersömnig, dags att stänga ner för idag. Imorgon kanske jag blöggar i tid!
O and o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar