måndag 9 maj 2016

Mitt lilla rättesnöre

jag pratar såklart om Metrohoroskopet. Platsen där alla sanningar slår in. Så fort jag lägger tassarna på en Metro bläddrar jag fram till horoskopet, det enda jag tror på. Metrohoroskopet har sällan fel, mig veterligen har det bara hänt en (1) enda gång, för många år sedan nu. Då stod det att jag skulle få en present under dagen. Det fick jag aldrig.
Idag har yours truly haft en riktigt kreativ dag när det kommer till hälsa och läkare. Mycket blev gjort och sagt, mycket planerades för framtiden. Utan att gå in på närmare info. I mitt Metrohoroskop för dagen kan en läsa:
Personliga intressen befinner sig nu i fokus, och möjligen tar en alldeles speciell begivenhet snart plats på Kräftans dagordning!
Det där med personliga intressen kan jag lätt koppla till dagens läkarbesök, men "Speciell begivenhet...?" Kan det handla om div besök på sjukhuskopplade instanser och mottagningar? Knappast va? Det måste väl vara något betydligt roligare än så : )
O and o, nu sover jag nästan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar