tisdag 19 april 2016

Tårta någon?

Nämen hej lille blögg, trevligt att träffa dig ikväll igen! Och alla mina alla blöggläsare är ju här också, trevligt trevligt. Ikväll visste inte yours truly vad hon skulle förära Sveriges mest olästa blögg med, har inte datorn i närheten med alla nya fågelfoton som togs på ett vindpinat Öland idag. Jag skojar inte, ni skulle känt hur pinande vinden pinade mitt vindpinade huvud när jag fotade vattenfåglar vid en udde. Huvaliamej. Men det var ändå befriande och avkopplande för min jobbhjärna. Att blåsa ut jobbet och bara tänka på fotandet av blåsiga fågglar. 
När jag slösurfade runt i jakt på inspiration stötte jag på en kvinna, Katherine, som tydligen gör de mest bisarra tårtor ni kan tänka er. De flesta för groteska för min lille blögg, men ett exempel ska ni få. 
Vad säger man? Tänk av bli avbildad såhär - som ett tårthuvud fyllt av (färgade) rice-crispies...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar