lördag 19 mars 2016

#Ätaäppelmosrekordwannabe

Ett par minuter kvar av earthhour känns det ok att dra igång kvällens blögginläggning. Vi firade ståndsmässigt med Fiaspel i skenet av levande ljus. Retligt nog vann maken, som så ofta, och yours truly förlorade. Som så väldigt ofta. *sur* *skojabara* 

Dottern tävlade i betydligt svårare saker idag, det modiga barnet, nämligen gymnastik. Bom, barr, hopp och fristående. Mammahjärtat hamnar alltid lite här o där i halsgropen när hon gör krusiduller och grejer på barr och bom... Men måste erkänna att jag är grymt och djupt imponerad av gymnastdottern och de andra tjejerna i gruppen. Så coola!!
 Yours truly har iofs kunnat stå på händer och sådär, men nu är kroppen inte direkt mitt gymnastiska tempel. 

Jag får satsa mer på mitt briljanta intellekt och min kreativa själ. *skämt*.
Dessa två har iaf i stor samverkan kommit fram till en gren där jag borde kunna lyckas, och sätta Guiness Världsrekord. Att äta en burk äpplemos på rekord tid. Tror lätt att jag skulle kunna slå ett befintligt rekord, om det finns. Jag älskar nämligen äpplemos, djupt och innerligt. Tror inte att min äpplemosmage har någon botten, skulle nog aldrig kunna tröttna heller. Helst ska det vara min fina mammas mos, eller svärmors, eller typ mor Annas. Ska ta tag i detta snart!!

 To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar