torsdag 14 maj 2015

Blogginlägg från ett källargolv

Nu blev ni allt nyfikna på var yours truly befinner sig? 
- Va? Är hon inlåst i en källare? tänker ni nog. 
Lugn bara lugn, jag sitter i ett fotolabb. Frivilligt. På golvet förvisso, men med en matta mellan min ändalykta och källargolvet. Vi är hos finaste svärisarna över natten. Älskar att landa här ibland, är lite trött på vårt hus. Tror det blir så när en är sjukskriven och inmobil. Min hobbyfotografmycketfotointresserade make är här i fotolabbet som svärfar fixat i källaren. Jättefräscht och fint!! Just nu testar maken en storformatskopieringsapparat (jupp, jag är ett fan av långa ord) och ropar ivrigt på mig. Jag sliter mig från bloggen för att se vad som händer. Följande motiv syns på ett vitt bord, antar att apparaten fungerar! Här ser ni yours truly i storformatsbildformat. Ser ut som en halv vålnad. Spooky.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar