måndag 6 april 2015

Some days are better than others

Idag var det en av dem. Ni vet, de där dagarna som börjar bra och sedan bara defilerar in i mål. Annars brukar inte just Annandag Påsk vara en sån där speciell höjdardag direkt, snarare seg och ointressant. Men inte idag inte, nej nej. 

På förmiddagen hade jag ett möte med Vombat förlag för att diskutera ett bokmanus jag har skrivit. Boken kommer ut till sommaren ungefär, och blir den första i sitt slag. Jag är så lycklig för detta : )) Det känns både overkligt och spännande, har svårt att tro på att det händer på riktigt. Att det handlar om mig liksom. Speciellt när vi pratade om allt runtomkring denna utgivning innebär. Så många planer. Jag lovade att hänga med på allt, i vanlig ordning. Yours truly har svårt att säga nej. Naturligtvis ska jag dessutom se till att skriva färdigt uppföljaren till min bok Mirell asap. 
To be continued... 

På eftermiddagen "kidnappade" jag och min mamma dottern, och överraskade henne med bio. Världens mysigaste biograf finns i Borgholm, dessutom med de första biostolarna jag träffat på som är kompatibla med min axel och dess sling-shot. Både filmen, salongen och sällskapet fick därmed toppbetyg av mig! Men bäst av allt var sällskapet <3 <3 



1 kommentar:

  1. Så otroligt roligt och spännande det låter, ser fram emot att höra mer!

    SvaraRadera