onsdag 24 december 2014

God Jul är väl orden för dagen?!

Ja, kära bloggläsare - en riktigt fin och härlig julvecka önskar jag er tills vi hörs igen. På nyårsafton. Min senaste vecka har mest handlat om smärtisar (dvs diverse smärtlindrande preparat), sjukhus, ont i axel o höft. Här är en röntgenbild på min axel tre dagar efter operationen:
Min läkare sa att det var riktigt kraftiga skruvar han använde, och de ser ju saftiga ut...
Men det går åt rätt håll, jag har det under kontroll. Känner mig, och ser ut som, en liten tant när jag är ute o småpromenerar på gatan med min paraplykäpp:
Jag har ju tidigare lagt in en bild på vår bombastiska julgran, här kommer en bild från idag:
Det är så lustigt... Varje år tror vi att det ska bli färre paket än förra året men högen krymper sällan. Tror vi i vår familj gillar julklappar ungefär på samma sätt vi gillar julgranspiff!! Det ska vara lite hejsan-hoppsan över det hela : ))

Nu kommer tomten, over and out.


3 kommentarer:

  1. God jul och hoppas smärtan ger med sig snart så du får gå in i det nya året på ett positivt sätt.

    SvaraRadera
  2. Klart man vill ha julklappar och julgranspiff! Problemet efter några år är att det inte räcker med en enda gran, varken för piff eller klappar. Fast, vadå problem. Sverige är fullt med granar!
    Hoppas du blir bättre snabbt och får ett bra nytt år!

    SvaraRadera
  3. Ajjj! Hoppas smärtlindringen hjälper och att det här leder till mindre smärta på sikt!

    SvaraRadera