tisdag 3 juni 2014

Ny dag, nya tag, nytt horoskop..

Jag får börja med att be om ursäkt för gårdagens blogginlägg, inte bara blev det kort, utan seriestripen jag bygde inlägget på fastnade inte : # Dessutom försvann ju hela mitt inlägg kl 23.57, när jag skulle publicera... Mao, jag och bloggen var inte kompatibla igår. Här kommer ett nytt försök med seriestripen iaf:
Jag tycker det är sååå bra!! Sitter på kylskåpet, delar magnet med zebravykortet från Barbro Lindgren. 
I övrigt går jag runt idag och väntar på att dagens Metrohoroskop ska slå in. Jag tror inte på mycket abstrakta saker, ex fysikaliska teorier, men Metrohoroskopet tror jag på. Berghårt. Så om det står såhär idag:
 "Överraskande förändringar är på gång - troligen positiva sådana. Frestas bara inte att onödigtvis utmana ödet." 
måste det ju betyda nåt riktigt bra. Eller hur? På jobbet var jag tex på väg att utmana ödet, men hejdade mig i tid tack vare Metrohoroskopet! Orden hade just transporterat sig med X2000-hastighet från hjärnan till tungan, där jag grog tar i nödbromsen och sög tillbaka orden igen. Blev bara ett "men" som slank ur mig! Så, om den delen av horoskopet slog in, måste den andra delen också göra det. Rent logistiskt. Så, - Hej överraskande positiva förändringar, kom hit! Walk my way"!! Vet inte om jag vågar läsa Metrohoroskopet imorgon, på morgonen. Innan jag ska grillas, opponeras, resoneras, kritiseras... ang en undersökningsplan inför DUppsats, i min speclärarutbildning, på Pedagogen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar