lördag 26 april 2014

Shop till you drop

Idag har jag shoppat! Och, tjänat massa pengar på det. Vissa säger, att man inte kan säga, att man 

t j ä n ar  pengar på att shoppa, utan möjligtvis s p a r a r. Jag säger att det är bull!! Hör här, och avgör själva.

Förra helgen hittade jag de här babisarna i en skoaffär på freeport och blev pladask platoniskt kär i dem.


Men, jag glömde bort att köpa dem. Så efter en veckas vånda var det dags för en sväng till freeport i dag igen. Och de fanns kvar. Glad i hågen stegade jag mot kassan. Fattade först inte varför kön var så seg, men upptäckte att bakom disk fanns det en slags tombola. A la Liseberg typ. (Jag ääälskar snurrande tombolas) Man kunde vinna lite olika saker, tex 10% rabatt,  och lite annat krafs. Men jag, jag vann ett par skor!!! Ta två par betala för ett par. Weee!!!! 

Så, dessa kärlekar fick jag helt plötsligt gratis då jag samtidigt införskaffade ett par snygga och supersköna sandaletter av fint märke. (Som jag av ren lathet inte orkar hämta för att fota av).


Men, min shoppinglycka slutade inte där, utan i en Hunky-Doryaffär. Där de hade specialpriser bara idag. Och, där jag hittade två fantastiska klädedon som det praktiskt taget stod mitt namn på.



Om man nu ser till ursprungspriset på dessa två, plus mina två par skor, i förhållande till vad jag faktiskt betalade, 

t j ä n a d e jag 2600kr!!! Så fyndigt, eller hur?!

Summa summarum; Även om jag är en urusel försäljare är jag iaf en fenomenal shoppare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar