onsdag 30 april 2014

Fem-i-tolv-inlägg

Ett fem-i-tolvblogginlägg kan jämföras med en klockan-fem-ragg på krogen. Det blir något man bara slänger ihop och hoppas att det blir så lite dåligt som möjligt. Redan i förväg vet man att det inte kommer göra något bestående intryck, men man måste ändå genomföra det man haft för avsikt att göra.

Det finns saker och företeelser jag tycker extra mycket om. Ungefär som en smarrig efterrätt. Eller en stor godispåse som bara är min. Först och främst är det min familj - både min egna lilla familj, min ursprungsfamilj, alla nytillskott i familjen och såklart min härliga, myllrande svärfamilj. Sedan tycker jag väldeligt mycket om mina vänner. Idag har vi hälsat på såna där fina, goa vänner. Som man blir glad av att vara med. Det är skönt. Ett bra vin och en bra vän, det är grejer det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar